Seria: Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Rodzaj publikacji: Dobre praktyki

Rok wydania: 2015

Język: PL

ISBN: 978-83-7633-317-5

Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Zaprezentowane w „Podręczniku” dobre praktyki dowodzą, że zakres inicjatyw CSR, które po wdrożeniu przynoszą korzyść w mikro-, małych i średnich firmach, może być szeroki. Badane przedsiębiorstwa realizowały zarówno działania skupione na interesariuszach wewnętrznych (pracownicy), jak i zewnętrznych (klienci, podwykonawcy, kontrahenci lub potencjalni partnerzy biznesowi, społeczność lokalna).

Spis treści

Metodologia
Metryczka firm    
Dobre praktyki
Wnioski i rekomendacje
Opinie
FAQ, czyli CSR wpigułce
Jak rozumieć CSR
Kiedy CSR przyjął się w Polsce
Czego dotyczy CSR
Czego oczekujemy od CSR
Jak wprowadzać działania CSR
Co daje CSR
Jak z CSR-em radzą sobie polskie organizacje
Co zrobić, gdy...
Dobry CSR to efekt długoterminowej strategii
Najlepszy jest CSR na miarę możliwości firmy

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Dobry biznes, czyli CSR w MŚP

Dobre praktyki

Dobry biznes, czyli CSR w MŚP

Zobacz
Odpowiedzialność się opłaca, czyli CSR w MŚP – publikacja dobrych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu

Dobre praktyki

Odpowiedzialność się opłaca, czyli CSR w MŚP – publikacja dobrych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu

Zobacz
Ocena stanu wdrażania standardów społecznej odpowiedzialności biznesu

Raport

Ocena stanu wdrażania standardów społecznej odpowiedzialności biznesu

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok

+

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok